FAQ

 

Bine ati venit!

 

Daca mai aveti intrebari dupa revizuirea raspunsurilor noastre la cele mai frecvente intrebari, va rugam sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii, folosind urmatorul link pentru a completa formularul. Formularul pentru clienti este oferit pentru a va ajuta daca sunteti in imposibilitatea de a gasi informatiile de care aveti nevoie. Este foarte important sa completati formularul corect si complet. Echipa de la Serviciul Relatii cu Clientii va fi bucurosa sa va ajute.

 

Credem ca unele dintre intrebarile dumneavoastra isi vor gasi raspunsul pe pagina aceasta. Pentru celelalte intrebari, nu ezitati sa ne contactati folosind formularul din pagina de contact.

 

A comanda un produs

 

Este comanda online sigura?

 

DA! Toate achizitiile din site-ul nostru au siguranta maxima garantata!

 

Cand comandati on-line, detaliile bancare sunt criptate si trimise la serverul nostru folosind protocolul SSL (Secure Socket Layer). Acest protocol de plata este standard si cunoscut pentru transmiterea de date in siguranta pe internet. Ele nu sunt niciodata stocate. Toate informatiile pe care le furnizati in timpul procesului de comanda sunt restrictionate personalului nostru, iar noi va asiguram ca vom actualiza tuturor angajatilor nostri politica noastra de securitate si politicile de confidentialitate.

 

Daca aveti orice intrebari suplimentare cu privire la securitatea de a comanda on-line, va rugam sa nu ezitati sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii, folosind urmatorul link pentru a completa Formular de client. Echipa noastra de Relatii cu Clientii va ajuta cu placere.

 

Cum plasez o comanda?

 

Ne straduim sa facem comanda usor si rapid pe cat posibil. Ati accesat selectiile noastre de marfuri sau ati utilizat Cautare Produs pentru a gasi ceea ce cautati, Plateste este chiar mai usor.

 

Cand ati gasit produsul pe care-l doriti sa-l achizitionati faceti clic pe „Adauga in cos” pe pagina de produs pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi.

 

Cand sunteti pe pagina Cosul de cumparaturi, puteti consulta lista intreaga de produse pe care le-ati introdus in cosul dumneavoastra. Puteti face unele modificari la comanda aici, cum ar fi schimbarea cantitatii de produse individuale, sau eliminarea unui produs din cos. Daca doriti sa continuati cumparaturile, faceti clic pe lista de produse.

 

Dupa ce ati terminat de adaugat produsele in cosul de cumparaturi si sunteti gata pentru a finaliza cumparaturile, vi se va solicita sa selectati metoda de expediere.

 

Daca ati mai facut deja o achizitie, trebuie doar sa introduceti numele dvs. si adresa de e-mail, informatiile personale sunt deja salvate.

 

Daca sunteti un client nou, trebuie doar sa completati un formular cu informatii personale: Nume, Prenume, CNP, Adresa, Cod postal, Oras, Tara, Email, Tel. Mobil. Tara este deja detectata de adresa IP a computerului dvs., in scopul de a evita greselile comune din tara dvs. adresa de expediere. Va rugam sa va asigurati ca Adresa de livrare si Tara sunt cele corecte. Pentru a schimba Adresa de livrare si Tara, va trebui sa inchideti pagina, deschideti o pagina noua si selectati tara corecta.

 

Dupa furnizarea acestor informatii, acestea va vor fi introduse intr-un formular listarea totala finala si solicitarea informatiilor de plata. Odata ce ati furnizat aceste date, veti primi o confirmare a comenzii pe ecran, si o confirmare prin e-mail.

 

Daca aveti orice intrebari suplimentare cu privire la procesul de Finalizare a comenzii, va rugam sa nu ezitati sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii, folosind urmatorul link pentru a completa formularul Intrebare Clienti. Echipa noastra de Relatii cu Clientii va ajuta cu placere.

 

Cum pot vedea ce e incosul meu de cumparaturi?

 

Pentru a vizualiza continutul cosului dvs., faceti clic pe "Aveti X produse in cos" pictograma din partea de sus in mijlocul ecranului computerului. Dupa ce faceti clic pe aceasta pictograma, puteti schimba cu usurinta cantitatea pe care doriti sa o achizitionati dintr-un anumit produs. Aveti posibilitatea sa stergeti, de asemenea, un produs particular din cosul dumneavoastra facand clic pe butonul "Stergere".

 

Cum adaug un produs pentru cosul meu?

 

Pentru a adauga un produs in cos, selectam marimea si culoarea dorita si apoi faceti click pe butonul „Adauga in cos”. Daca doriti sa schimbati cantitatea oricarui produs, in cosul dumneavoastra, modificati numarul din caseta "Cantitate". Ar trebui sa vedeti pretul actualizat in consecinta.

 

Pentru a continua cumparaturile, faceti clic pe lista de produse.

 

Cosul dvs. de cumparaturi retine produsele pe care doriti sa le cumparati. Puteti cauta si alte produse, fara a pierde continutul din cos. Cand sunteti gata sa comandati reveniti la cos si faceti click pe "Trimite comanda".

 

Cum pot elimina elemente din cosul meu?

 

Mai intai faceti click pe butonul „Aveti X produse in cos” situat in partea de sus in mijlocul paginii. Acest lucru va va permite sa vizualizati toate produsele prezente in cos. Odata ce ati identificat produsul pe care doriti sa-l stergeti din cosul dvs., faceti clic pe butonul "Stergere" din rubrica „Cantitate/Modificare”.

 

Cum pot modifica cantitatea dorita dintru-un produs in cosul meu?

 

In primul rand faceti click pe „Aveti X produse in cos” situat in partea de sus in mijlocul paginii. Acest lucru va va permite sa vizualizati toate produsele aflate in prezent in cos, precum si cantitatile pe care le-ati ales pentru fiecare produs. Pentru a schimba cantitatea unui anumit produs din cosul dumneavoastra, mutati cursorul la acest element si apoi selectati cantitatea dorita din caseta care apare sub "Cantitate/Modificare". Odata ce ati facut acest lucru, cantitatea si valoarea se va schimba automat si va reflecta valorile corecte, atat pentru cantitate cat si pentru cost.

 

De ce produsul din cosul meu de cumparaturi sa nu mai fie disponibil la finalizarea comenzii?

 

Selectia pe site-ul nostru este live si reflecta ceea ce este in stoc la acel moment. Plasarea unui produs in cosul de cumparaturi nu garanteaza dreptul de a achizitiona acel produs. Pana ce ati completat procesul de Finalizare comanda, un alt client poate achizitiona articolul, chiar daca este in cosul dumneavoastra.

 

De ce produsul de vanzare pe care l-am avut in cosul meu de cumparaturi de ieri nu mai este pe vanzare astazi?

 

Caruciorul nu va asigura preturile de vanzare pentru dumneavoastra. Daca plasati un produs in cosul dvs. la un pret de vanzare, pretul se va schimba odata ce vanzarea a expirat. Va recomandam ca, daca vedeti ceva ce va place, sa trimiteti comanda cat mai curand posibil!

 

Cum voi sti ca ati primit comanda mea?

 

Dupa ce ati finalizat comanda, o confirmare de primire va aparea pe ecran detaliata comanda dvs totala finala, adresa de livrare, precum si produsele care sunt comandate. Va rugam sa imprimati aceasta chitanta de referinta pentru dumneavoastra.

 

Veti primi, de asemenea, confirmarea prin e-mail a faptului ca am primit comanda. (Va rugam sa va asigurati ca ati introdus adresa de e-mail corect pe formularul de comanda, astfel incat sa putem fi siguri ca veti primi confirmarea comenzii.)

 

 

Pot sa am comanda mea livrata la o alta adresa?

 

 

DA! Dar, noi doar putem schimba adresa de livrare in cazul in care produsele nu sunt inca expediate catre dvs. Va rugam sa ne trimiteti un e-mail sau sunati imediat Echipa Servicii Clienti in legatrura cu schimbarea aceasta (E mai bine daca sunati, sa va asigurati ca ordinul a fost modificat). In corespondenta dumneavoastra, va rugam sa includeti numarul dvs. de comanda, noua adresa, precum si orice alte instructiuni speciale pe care le-ar putea avea cu privire la suspendarea livrarii articolul dvs..

 

Va rugam sa retineti ca unele comenzi sunt expediate foarte curand dupa finalizarea comenzii, iar aceasta nu poate fi intotdeauna posibil sa fie anulate.

 

Daca aveti orice intrebari suplimentare cu privire la livrare, va rugam sa nu ezitati sa contactati echipa noastra de Relatii cu Clientii, folosind urmatorul link pentru a Forma Intrebare Clienti. Echipa noastra de Relatii cu Clientii va ajuta cu placere.

 

 

Am nevoie de o adresa de e-mail pentru a comanda on-line?

 

 

Cand faceti cumparaturi de la noi pentru prima data va vom solicita o adresa de e-mail valida de la dvs.. Prin acest mod, putem confirma ca am primit comanda, si va putem anunta cand a fost expediata comanda din depozitul nostru sau orice problema care ar putea aparea.

 

Cum stiu daca un articol este disponibil?

 

Disponibilitatea unui produs este in mod clar notata pe pagina de produs ca fiind "In stoc". Cele mai multe articole de pe site-ul nostru sunt in stoc si gata de livrare.

 

Disponibilitatea articolelor se actualizeaza periodic si se bazeaza pe cele mai recente informatii pe care le avem de la furnizorii nostri. Daca produsul nu este afisat in site, nu veti fi in masura sa comandati acest produs.

 

Articole in stoc

 

Cele mai multe comenzi pentru produsele din stoc incepeti procesul de comanda cat mai curand de achizitionare online este finalizata .

 

Produsele dvs. vor fi expediate odata ce ele se vor gasi in stoc, plata dvs. A fost aprobata, iar adresa de primire a fost verificata.

 

De exemplu, daca ati comandat un produs ce se afla in stoc, luni dupa ora14 acesta paraseste depozitul intr-o zi lucratoare, va ramane in depozit pana marti. Dupa ce comanda dvs.paraseste depozitul nostru, termenul de livrare variaza in functie de metoda de transport selectata in timpul comenzii si locatia adresei dvs. de expediere.

 

Articole temporar in afara stocului

 

Articolele temporar in afara stocului suntarticole care nu sunt inca in stoc, dar disponibile pentru achizitionare viitoare pe site-ul nostru. Un articol "temporar out-of-stock", pentru produsul pe care l-ati comandat este livrat direct la dvs. dupa ce este in stoc. Veti fi notificat de starea produsului dvs. "temporar out-of-stock" prin e-mail.

 

Data lansarii pe piata

 

Data lansarii pe piata a articolelor sunt produse care sunt disponibile pentru achizitionare pe site-ul nostru, inainte de data de lansare de producator pentru vanzarea catre publicul larg. Data lansarii pe piata produsele sunt expediate direct la dvs., o data ce data de lansare a fost aprobata, soseste. Veti fi notificat de starea articolului dvs. si de data lansarii prin e-mail.

 

Ce dimensiune ar trebui sa comand?

 

Graficul nostru pentru dimensiuni e complet si va va ajuta pentru a determina ce dimensiune aveti nevoie pentru a comanda. Grafic marimilor complete este prevazut pentru barbati, femei, copii si accesorii. Pentru a vizualiza Graficul nostru cu Dimensiuni, faceti click pur si simplu pe "Grafic Dimensiuni" butonul listat pentru tabelul optiunea de dimensiune.

 

Veti confirma datele mele pentru comanda?

 

DA! Doar introduceti adresa dvs. de e-mail, atunci cand plasati comanda. Dupa ce ati finalizat plata si ati vazut „Va multumesc” pentru pagina de comanda detaliile finale ale comenzii dumneavoastra vor fi confirmate. Vom trimiteapoi un e-mail de confirmare.

 

Imi veti spune cand comanda mea a fost expediata?

 

DA! Odata ce comanda dvs. a fost expediata, veti primi un e-mail pentru confirmare.

 

Eu nu pot gasi butonul "Cumpar", asa ca am nu pot cumpara articolul!

 

Pentru a proteja distribuitorii autorizati unele marci nu permit vanzarea pe internet ale echipamentelor lor. Abordarea unor branduri pentru anumite piete specifice (in special pentru consumatorii din SUA si Australia) este de a servi consumatorul de catre cel mai apropiat dealer local. Deci, datorita acestui regulament nu avem voie sa transportam anumite produse din afara Uniunii Europene (si vice-versa).

 

Deci, cum va putem ajuta?

-         Putem furniza bucurosiun alt brand.

-         Daca  aveti o adresa de expediere alternativa in Europa, putem livra acest produs pentru dvs.

 

Va rugam sa retineti ca, pentru a obtine garantie si sprijin complet va trebui sa cumparati de la un distribuitor autorizat / shop.

 

Cum pot beneficia de pretul minim garantat?

 

Deoarece este practic imposibil de a vizita toate site-urile concurentilor nostri de zi cu zi, ne-am pus in locul cu cel mai mic pret garantat a unui Program. Prin acest program, va este garantat ca veti obtine cea mai buna afacere prin noi cu privire la orice produs pe care-l vindem.

 

In cazul in care, inainte de incheia o achizitie veti gasi o oferta mai buna intr-un alt magazin autorizat de web dealer, va rugam sa completati formularul cu suma minima garantata Pret disponibil in pagina de produs. Noi va va oferi un pret mai mic in cazul in care toate conditiile mentionate mai jos sunt indeplinite.

 

Nu vom lua in considerare preturile produselor de pe orice site-uri de licitatie, inclusiv eBay, Yahoo licitatii, produse vandute pe site-urile de licitatii, etc sunt de multe ori vanzatorii gri pe piata, care nu pot divulga sursele lor de aprovizionare si nu au nici o modalitate de garantare a autenticitatii a marfii.

 

Caracteristicile produsului trebuie sa fie aceleasi cu cele oferite de noi, inclusiv urmatoarele:, marca si modelu de referinta si versiunea, optiuni, dimensiune, culoare, etc disponibilitate .. ?i alte conditii care ar putea afecta pretul final cum ar fi costurile de transport, oferte speciale, etc ..

 

Daca ati gasit un pret mai mic valid, veti primi o confirmare prin e-mail de la noi, care va include un cod CEL MAI MIC pret garantat si instructiunile.